Tuesday, October 19, 2010

Menabung Sambil Jana Pendapatan.

9:58 AM

2kali-din_1_1

Menabung Sambil Jana Pendapatan , dan

Perolehi lebih dari RM1,500 sebulan seperti saya.

Assalammualaikum w.bt.

Disini saya ingin memperkenalkan pada anda semua sebuah bisness lot iklan yang mampu menambah duit poket anda  , sehingga mampu memperolehi lebih RM1,500 sebulan seperti saya.

Paling best dan menyeronokkan , anda boleh mulakan bisnes ini dengan modal  serendah RM60 sahaja. Syok! ( lagi-lagi student macam saya ni Thumbs up )

Selain itu juga, anda boleh mempromosikan apa jua jenis iklan di lot yang telah anda sewa. 

Sebagai tanda penghargaan syarikat,

Selepas 30 hari anda join iklan Maya,

Anda akan diberikan RM90 kerana menyokong syarikat.

Kesimpulannya , dengan modal serendah RM60 , anda akan mendapat pulangan sebanyak RM90 tanpa berbuat apapun . Selain itu juga, anda juga dapat memilik web bisnes anda sendiri , lot iklan yang disewa serta

JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN SELEPAS 30 HARI ,

JIKA ANDA TIDAK BERPUAS HATI Winking smile

image

Jadual diatas menunjukkan kira-kira untuk Lot yang anda beli. Kiraan pulangan 150% dalam masa 30 hari. Had Maksimum belian 50 Lot sehari. Anda boleh menambah belian selepas 7 hari dari tarikh had maksimum belian lot anda dibuka semula.

 

 

DAFTAR SEKARANG

 

PENERANGAN RINGKAS TENTANG BISNES INI. oleh cikgu ASBY carigold

Ok sistem dia memang affliliates tapi pasif income...kenapa dipanggil 2kali.com?


1- Konsep affiliates belian iklan banner di web myhubiklan.. Min 1 lot=RM60 dan selepas 30hari tempoh iklan akan tamat dan pihak syarikat akan bagi pulangan balik kerana belian lot iklan tadi sebanyak rm90 bagi 1 lot yang dibeli tadi..jadi keuntungan 50% dari modal selepas 30hari .. INI PENDAPATAN PERTAMA PASIF TANPA MENAJA ORANG.


2- Konsep affliliate seperti yang korang tahu  kalau dapat taja downline dapat komisen.Ok komisen bagi tajaan ialah 8% dari modal belian lot downline tu..contoh, downline beli rm60 1 lot bro akan dapat rm4.80=8%. INi pendapatan KEDUA...sebab tu dipanggil 2kali.com


- Company meletakkan limit sebanyak 50lot=RM3000 seminggu kerana tidak mahu dicop sebagai pelaburan.


- Modal pula kena gandaan rm60 1lot..kalau 5 lot rm60X5=RM300 selepas 30 hari dapat rm450..50% dari modal rm150+rm300 modal.

Jana Pendapatan Tambahan Dengan Program Kami.Sertai Kami Sekarang Anda akan mendapat 2x Pendapatan 2x Kebahagiaan, Program perniagaan yang akan mengubah cara hidup anda hari ini. Kami tidak menjanjikan Kekayaan atau Jutawan cukup sekadar dapat Hidup Selesa. Sertai Kami Sekarang !!!...

 

APA TUNGGU LAGI
DAFTAR SEKARANG

 

 

 

 

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 comments:

Post a Comment

 

© 2013 my gerabak shop. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top